marți, 25 noiembrie 2008

Un om beat ce vrea sa faca dus !

Mi se pare normal sa vada toata lumea un om beat ce vrea sa fac dus la burlan , mai ales ca inainte de asta a condus in aceasta stare de la Bucuresti la Teleorman ... este un om tare bun la suflet dar bautura la stricat :)) Il stiu din 2002 si nu pot sa imi imaginez ce a ajuns cu el de cand sa mutat la Bucuresti si sa apucat de bautura ! de aceea am aplicat si postarea " Tuningul si viata au prioritate ! " pentru ca , pe langa ce vi-am povestit acolo am aflat si cazul prietenului meu ! si sincer nu este prea mormal sa faci ceea ce face el ptr ca trebuie sa pretuiesti viata nu alcoolul dar , lasam acest lucru la parerea fiecaruia desi zic eu ca asa este bine fiecare are parerea lui ! Am sa aplic si o poza cu masina lui care a dus-o la expozitie si ma inebunit ! I se spune Smith Sitaru ... smecher omu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu