luni, 1 noiembrie 2010

Tuning al motorului

Deci dupa cum am promis am revenit cu al doilea tip de tuning pe care multi nu il considera interesant deoarece nu se vede pe exterior. Dar sigur ca acesta se vede si la exterior dar nu poate sa atraga privirile aceasta este problema lui a tuningului la motorul masinii ! Acesta are mai multe etape si consta in mai multe componente ale masinilor cum ar fi filtre, supapele modificate si multe altele , aceste lucruri conduc masina la o putere mai mare a masinii si de multe ori si la un consum redus al acestora! 

Presupune ajustarea sau modificarea unui motor cu combustie interna pentru a obtine performanta optima, economia sau durabilitatea motorului. Acesta a evoluat si s-a dezvoltat cel mai mult, putand fi impartit la randul sau in mai multe categorii:

 Tune-up de motor

 Chip tuning

 Tuningul de performanta

Modificare motoarelor este clasificata in 3 Stage-uri denumite foarte simpli :

Stage 1

Stage2

Stage 3

Mie sincer imi place puterea dar tot odata si exteriorul unei masini ptr ca din acest lucru ne iubim masinile fiindca sunt puternice si mereu vrem sa fie deosebite fata de altele! Am cautat pe internet si am obsevat ca o modificare de Stage 1 pentru mine la un motor de 1,7tdi cu 90 CP imi va creste puterea la 108cp nu este foarte mare diferenta dar fata de celelalte modele din clasa ei pot spune ca am ajuns la un motot de 2000 din unul de 1,7 si aspectul masinii mele ramane la fel !

Dupa cum spuneam acesta nu se vede cu ochiul liber dar sincer se vede linistit la "o plecare de la semafor".

As dori ca si altii care stiu poate mai multe despre acest fenomen al kit-urilor de tuning la motor sa ne ajute cu niste comentarii !

Va multumesc si sper ca ati reusit sa prindeti un pic din idee !