sâmbătă, 16 octombrie 2010

Stire noua si interesanta!!

Mie sincer mi se pare o stire interesanta poate ca voua nu ! Sincer nu am vrut sa va obosesc cu alte chestii mai putin interesante si aceasta mi sa parut una destul de buna ! Si mai exact Tata  % JLR!

 Jaguar Land Rover CEO Ralf Speth a declacart ca nu mai intentioneaza sa inchida nici una din fabricile sale  din Anglia (avand 3 fabrici in Anglia) dupa ce a ajuns la o intelegere cu sindicatele, compania va lua o "mare cotitura" in afacerile sale. Deoarece anul trecut producatorul Tata anuntase fuzionarea a 2 fabrici JLR din anglia deoarece  scazuse cifra de afaceri la peste 60% din vanzari .

Acum Speth a anuntat deja reangajarea a 1.500 de oameni la fabrica din Halewood pentru a ajuta la productia noului SUV produs de JRL Range Rover Evoque care se va lansa vara viitoare .





Tata a declarat vineri că vânzările JLR au crescut cu 16 la sută în septembrie la 19,528 de vehicule şi au crescut cu 40 la suta la 112,287 de la începutul anului fiscal în aprilie. 

Cei de la Tata au declarat ca vor investi in urmatorii ani mult mai multi bani in fabricile JRL.

Tata a cumparat Jaguar Land Rover de la Ford, în iunie 2008 pentru aproximativ 2.3 miliarde dolari.

In conformitate cu termenii acordului incheiat intre companie şi sindicatele, muncitorii vor primi o majorare de 5% sută în noiembrie si o creştere de cel puţin 3 procente anul viitor. Noii angajaţi din industria prelucrătoare va incepe la rate mai mici şi mai mici a lua primele schimburi, a declarat compania.

Stiere furnizata de autonews !

La mai mare si bine faceti ca ati crescut angajarile si sa continuati sa faceti asta dar si in Romania! Avis la cei de la Dacia la care le cresc vanzarile dar ei dau afara oamenii !



vineri, 15 octombrie 2010

BMW meu

Mam gandit astazi sa scriu un post despre masinuta mea pe care mi-am luat-o acum 4 luni si o IUBESC, la propriu :)

Sa vedeti ce patesc , imi iau un BMW 318 tdi sau E36 depinde sub ce denumire cunoasteti modelul am dat 1.800 EU pe ea , este luata de aicea unde locuiesc eu mai nou din Wiena, a fost o castana la pretul asta sincer este din 1997 are putini cam multi Km undeva la 340mii acuma dar sincer a fost ieftina pentru preturile care se vehiculeaza pe aicea pentru ele si cum am inceput sa o iubesc din prima zi cand am vazut-o am inceput sa investesc in ea ... o vopseala interior exterior care ma costat 600 EU telescoape noi noute toate 4, bara noua ca era un pic lovita cea veche , placute ulei deja schimbat de 2 ori filtre toate si cand zic toate credeti-ma ca , chiar toate nu a scapat unul sa nu fie nou si tinand cont ca aicea nu iti da verificarea daca nu e masina in regula si in 10.10.2010 trebuia sa ii fac verificarea deci toata schema ma ajuns undeva la 1700 EU.

M-am gandit ca investitia e profitabila raman cu masina "boboc" voi primi verificarea si masina va mai rezista cel putin 2 ani fara sa mai bag un banut in ea , pentru ca stiti si voi nu se compara drumurile din romania cu cele de aicea si cu autostrazile asta e clar !

Toate bune si frumoase ma duc in 12 oct la verificare , intarziasem 2 zile dar nu e o problema deoarece mai pot circula aicea 4luni dupa ce expira verificarea dar nu pot venii in tara daca nu fac una noua. Las masina la baieti la service sa imi faca verificarea si toate cele si tot glumeam cu nevasta pe seama asta ca nu ne da verificarea si dinalea ...ca doar am investit o groaza de bani cun Doamne iarta-ma sa nu mi-o dea nu !? Ca imi si adusesem aminte si ii ziceam sotiei ca are ia probleme cu rugina , un lucru care ma enerveaza deoarece am dat 600 Eu pentru vopsit si nu a durat o luna ca iara apareau puncte de rugina si inca nu prinsese iarna , cine stie ce va fi dupa ce va prinde iarna la fel d multa rugina ca si la inceput probabil :(

Revenind in data de 12 oct la ora 9 cand ma sunat baiatul de la service ca ma pot duce dupa masina care fusese acolo de pe la 7:45, tot razand tot glumet pe aceeasi chestie ca mi-am luat verificarea si ca nu are cum sa mi-o dea cand ajung "Surprize, Surpize" si nu era Andreea Banica acolo din pacate , era numa neamtu ala retardat de la service care imi spune ca nu poate sa imi dea verificarea deoarece am farurile un pic afumate , lantu de distributie trebuie schimbat si asta este o chestie pe care nu o inteleg cum si-au dat ei seama ca trebuie schimbat ca nu le-am dat cartea de service sa stie ei sau dinastea, rulmentul de la roata din dreapta, rulment care nu cred ca are chiar nimica deoarece noi am verificat la masina sa fie ok si se aude daca e spart cand se invarte roata se aude ca freaaca ceva nu !? Imi trebuie 4 cauciucuri si unghiul de fuga facut deoarece ei au vaziut k roata stanga fata e mancata un pic pe interior dar era bratul devina pe care l-am schimbat cand am vazut ce se intampla cu roata si am dus si masina la unghiul de fuga sincer mere perfect daca ii dau drumul la volan , si inca una si alta ca mi-a umplut vre-o 10 randuri pe o foaie de am vb cu cineva ma costa vre-o 2000 ca sa fac tot ce scrie ei acolo si o mare majoritate sunt niste prostii !

Asa am ramas cu iubirea mea fara verificare desi am bagat o gramada de bani in ea, iar la un momendat am vrut sa o inscriu in Romania dar m-am gandit k asigurarile de la noi is de cct scuzati-mi limbajul dar asa este pe cand aicea sunt chiar bune d tot, platesti mai mult dar sti pentru ce ! Dar acum imi pare rau k nu am inscris-o in romania pentru k nu mai aveam atatea probleme si dureri de cap. Pentru ca de atuncea am o stare de nervi in continu si sunt trist in fiecare zi, ma bantuie gandul asta si ma doare :(

Si sincer nu mi se pare logic sa nu iti dea o verificare deoarece is farurile afumate , las`o in colo de treaba asa ceva este deja absurd nu vi se pare ?!

Asta este masinuta mea inainte de a fi vopsita si una alta :

luni, 11 octombrie 2010

O stire interesanta ...

Am citit pe site-ul ce l-am adaugat despre o declaratie a expertului german Ferdinand Dudenhoffer precum o parte din modelele BMW seria 5,6 si 7 si aproximativ 5.800 de modele de Rolls-Royce sunt vizate cu anumite probleme de franare si sunt chemate inapoi in service pentru o inspectie , problema cica nu ar fi ca si cea a celor de la Toyota de acum un an sau doi cand sa intamplat si cu aia ca am uitat nici nu le mai prindeau franele dar a trecut de toate testele sa fie pe piata :))... dar totusi toate autoturismele trebuie prezentate la service .

Interesanta treaba deoarece din punctul meu de vedere BMW este si va fi unul din regii soselelor si e cam greu la asa un renume de mare sa faci chestii asa tampite sa nu fi atent la sistemul de franare ... ceva este putred la mijloc din punctul meu de vedere si oricum nu cred k o sa stim noi niciodata adevarul dar macar putem sa il analizam si sa il discutam :) poate ajungem la o concluzie ptr ca a mea nu e chiar asa buna cu stirea aceasta , eu sincer nu as risca fiing marca de renume mondial sa nu imi verific tot la o masina pana o pun pe piata si sa nu ne mai gandim ca ajunge sa deranjeze si renumele Rolls-Royce si deja e mai grav darami renumele a 2 marci mari pe care le ai ... ciudat ,ma pus rau pe ganduri treaba asta , poate numai pe mine ce sa zic dar deja ma doare capul gandind la aceasta problema :)

duminică, 10 octombrie 2010

Viitorul BMW M5

Actualul BMW M5 este una dintre cele mai admirate masini BMW, dar constructorul german nu sta degeaba. Lucreaza deja la viitoarea generatie.
Jurnalistii de la Autocar au aflat ca BMW lucreaza deja la urmatoarea generatie BMW M5, care urmeaza sa fie lansata in 2011, dupa ce, in 2010, va debuta noul BMW Seria 5.
Cu actualul M5, germanii au plusat serios la capitolul motor si implicit performante, renuntand la propulsorul V8 de 400 CP si adoptand unul V10 de 507 CP, despre care spun ca foloseste multe solutii tehnice inspirate din Formula 1.
Ei bine, urmatoarea generatie M5 va avea, se pare, acelasi motor V10, dar cu cilindreea marita la 5,5 litri si cu un turbocompresor care va duce puterea maxima la 550 CP. Aici este o alta premiera BMW, pentru ca viitorul M5 va fi primul "M" care va dispune de un motor turbo.



Prin adoptarea compresorului, BMW va reduce probabil turatia de putere maxima pentru a inregistra progrese la capitolul economie de combustibil. De asemenea, cei de la Autocar afirma ca germanii ar putea dota masina si cu alte sisteme menite sa taie "pofta" de benzina a propulsorului, dar fara a afecta performantele. Asa ca e posibil sa vedem pe urmatorul M5 sistemul Stop/Start, care opreste motorul in situatii de trafic aglomerat, cand masina nu inainteaza intr-o perioada de timp (pornirea fiind facuta apoi automat), dar si un nou alternator/generator care va acumula inclusiv energia generata in timpul franarilor.

Se pare ca transmisia va fi manuala, cu 6 trepte sau automata, cu dublu ambreiaj si 7 trepte.
Misiunea inginerilor nu pare a fi extrem de dificila avand in vedere ca exista tuneri care au dotat V10-ele BMW si cu doua compresoare, ajungand la 730 CP si chiar 810 CP. Sigur ca departamentul M de la BMW trebuie sa se asigure ca motorul rezista mai multe sute de mii de km. Asta avand in vedere ca... e greu de crezut ca exista vreun proprietar de M5 care nu duce motorul la 8.500 rpm din cand in cand.