duminică, 23 noiembrie 2008

Honda FC Sport, o veritabila sportiva ecologica !

Honda a creat un nou vehicul care functioneaza cu ajutorul celulelor de hidrogen. Si este unul sportiv. Modelul se numeste Honda FC Sport si este cel de al doilea vehicul care utilzeaza aceasta tehnologie, dupa Honda FCX Clarity. Comparativ cu primul vehicul pe hidrogen, coupe-ul sportiv Honda FC Sport are mai multi cai putere si este mai performant.

Honda FC Sport este o masina de trei locuri. La interior, aranjamentul acestora este inspirat de la masina de curse din 1992 McLaren F1. Scaunul soferului este pozitionat pe centru iar cele din spate sunt situate de o parte si de alta a acestuia.

Desi oficial este un concept, sportiva are sanse mari sa devina model de serie. Si sa fim sinceri ce Dzeu ai mai putea tuna la masina asta ?? Parerea mea ca arata mortal asha ceva mai mult ai strica daca ai mai pune ceva pe ea ! Zici ca esti batman in ea sa mor eu de nu in spate are turbo jet pe flacari :) glumeam dar pe bune uitati-va si voi la poze si dati-va cu parerea ! Asta este parerea mea sper sa o aud si pe a voastra ! Bine partea prosta ii ca nu are decat 3 locuri dar se tuneaza zi alea :)




2 comentarii:

  1. da ai dreptate chiar zici ca vei fi Batman daca esti intr-o masina ca aia.... eu am una dar o varianta mai mica v1.0.1.8

    RăspundețiȘtergere
  2. da esti ala Robin tu ca esti un pic mai mic !:) si banuiesc ca o ai sub forma de macheta :)))

    RăspundețiȘtergere