vineri, 21 noiembrie 2008

Tuningul si viata au prioritate !

In primul rand Viata are prioritate! Acesta nu este doar un slogan. E un adevar major, spus de fiecare data cu convingere de catre oamenii in uniforme, oameni care isi asuma responsabilitatea facand o munca pe care poate multi nu o inteleg. Acest proiect demonstreaza perfect viziunea corecta asupra fenomenului numit Tuning. Faptul ca o masina cu tuning ruleaza pe strada nu semnifica un eveniment negativ in asteptare. Soferii acestor masini, pasionatii acestui domeniu sunt in primul rand iubitori de motoare, de volan, de sunet auto, de styling, painting, racing si de tot ce e legat de subiect. Este adevarat, sunt si exceptii care umbresc tot ce am putea spune frumos despre Tuning. Dar aceste exceptii nu reprezinta niciodata fenomenul, miscarea si pasionatii. Exemple negative gasim si in cele mai curate si nepatate domenii de activitate, iar pentru asta e destul sa consultam presa de zi cu zi.
Uimitor am vazut ieri cum un sofer cu 8 copi in masina de 5 locuri a iesit din masina si a uitat sa mai traga frana de mana sau sa bage in viteza si sa opreasca motorul si ... de aicea a rezultat vatamarea copiilor ... parerea mea ca, trebuie sa fim mai grijulii mai ales cand suntem in masina cu copiii daca de noi nu vrem sa avem grija !
Ideea este ca de la a avea o masina frumoasa aranjata si de a face putzin zgomot frumos pe ea pana la nebuniile de a conduce imprudent mai este un mic pas care nu trebuie sa il facem , sa fim seriosi ca sunt o multime de soferi nebuni si mai multi pietoni imprudenti de accea eu zic ca ar fi bine sa fie toata lumea atenta nu numai soferul si nu numai pietonul ! intalnesc o multzime de tampitzi in trafic care gresesc si dupa aceea tot ei fac figuri si comenteaza .. nu e de mirare ca a inceput lumea sa se impuste in trafic !
Voi nu ati patit niciodata sa vi se intample acest lucru tampit sa greseasca bou si sa comenteze ... simt ca mor imi vine sa dau cu masina in ei , dar cel mai mult imi place sa le iau fata si sa nu ii mai las sa faca nimica sau sa le pun frate si dinastea deci asta ma dispera .. imi place la nebunie, sau mai sunt unele faze cand is libere ambele benzi da nu am chef sa ma pun pe prima ca ii acidentata si vin altzi agitati , spumati de numa numa faruri claxoane ozn-uri deale lor cred ca is mai impresionanti dar pe draq ca tot ei pica de prosti ca dau muzica tare si asha nu ma orbesc ei prin ca am folie :)

Sincer nu su sunt manelist de numa daca is mort de beat dar nr. asta de masina ma facut sa mor de ras de parca ar vrea cineva sa il vada :



bou,manelist, placute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu