luni, 11 octombrie 2010

O stire interesanta ...

Am citit pe site-ul ce l-am adaugat despre o declaratie a expertului german Ferdinand Dudenhoffer precum o parte din modelele BMW seria 5,6 si 7 si aproximativ 5.800 de modele de Rolls-Royce sunt vizate cu anumite probleme de franare si sunt chemate inapoi in service pentru o inspectie , problema cica nu ar fi ca si cea a celor de la Toyota de acum un an sau doi cand sa intamplat si cu aia ca am uitat nici nu le mai prindeau franele dar a trecut de toate testele sa fie pe piata :))... dar totusi toate autoturismele trebuie prezentate la service .

Interesanta treaba deoarece din punctul meu de vedere BMW este si va fi unul din regii soselelor si e cam greu la asa un renume de mare sa faci chestii asa tampite sa nu fi atent la sistemul de franare ... ceva este putred la mijloc din punctul meu de vedere si oricum nu cred k o sa stim noi niciodata adevarul dar macar putem sa il analizam si sa il discutam :) poate ajungem la o concluzie ptr ca a mea nu e chiar asa buna cu stirea aceasta , eu sincer nu as risca fiing marca de renume mondial sa nu imi verific tot la o masina pana o pun pe piata si sa nu ne mai gandim ca ajunge sa deranjeze si renumele Rolls-Royce si deja e mai grav darami renumele a 2 marci mari pe care le ai ... ciudat ,ma pus rau pe ganduri treaba asta , poate numai pe mine ce sa zic dar deja ma doare capul gandind la aceasta problema :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu