sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Viitoarea dacia

Am inteles de la radio precum cei de la Dacia planuiesc sa lanseze un nou model de masina sport ceva de genul Sandero sport sau asha ceva , acest lucru l-am auzit de cam o saptamana dar nu am vrut sa lansez mai departe acest zvon pana nu imi este comfirmat , din pacate am incercat in toate partile la toate cunostintele din domeniul auto sa aflu acest lucru dar nimeni nu a putut sa imi comfirme ceva din foarte mare parere de rau.
Tot odata am aflat precum viitoarea dacie sport a fost prezentata deja la un show room si ca va fi disponibila in toata europa mai putin in tara producatoare ! Deci v-ati prins, noi romanii nu o sa primim asa ceva, dar si asa cine cumpara :)) doar parintii nostrii sau persoanele de peste 35 de ani dupa parerea mea ! Pentru ca celori tineri niciodata nu o sa le placa Dacia ca vezi Doamne e romaneasca sau de ce ?!
Sa fiu sincer si mie imi place mai mult BMW pe care il am acum decat dacia 1310 care a fost prima mea masina si de care imi e dor si acuma dar este diferenta de comfort si de motor intre ele ! Productia noua de la Dacia are si ea noi comforturi la fel ca si masinile "straine"! Nici Daca Solenza nu a avut foarte mari ajutoare pe ea in diferenta la 1310 an 2002, deoarece le-am avut pe amandoua cu am putut sa fac diferenta intre ele, dar in schimb motorul lor avea o diferenta uriasa nu doar ca era By Renault ci doar ca era silentios suporta turatii, nu manca ulei si altele si altele!
Se pot sa mai zic am sa mai povestec despre lucrurile acestea dar alta data ca sa nu povestesc totul odata si sa va plictisiti :) pana una alta sunt tare nerabdator sa vedem daca Dusterul va castiga premiul Car Of The Year si dupa ceea sunt nerabdator sa vad viitoarea creatie Dacia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu