miercuri, 20 octombrie 2010

BMW body tuning

Din cate cred ca stiti multa lume cand aude de cuvantul "tuning" se gandeste numai la exteriorul masinii deci intr-un singur cuvant doar la "body tuning"-ul pentru o masina. Dupa parerea mea sunt destui de multi cei care fac aceasta legatura si se gandesc doar asa, dar acest subiect m-am gandit sa il lasam pentru maine. Astazi m-am gandit sa va expun cateva BMW-uri seria 3 cu body tuning, cele care m-au impresionat pe mine, daca ati gasit si voi altele pe care ni le puteti impartasi este foarte bine si chiar m-ar bucura acest lucru !

Sa tinem cont ca, nu toate vor fi kit-uri complete sau nu toate piesele de pe tuning este neaparat sa apartina aceluias kit, ele pot fi din kit-uri diferite! Mie cel putin si foarte sincer va spun imi plac "combinatile" niciodata nu mi-a placut un kit body tuning complet, ceva nu era cum trebuie la fiecare dar voi incerca sa va prezint cele care cat de cat mi se pare ca nu au foarte mari defecte din punctul meu de vedere! 

Daca faci o combinatie intre kit-uri dupa parerea mea este mult mai oky poti sa ii scoti barile fata mai bombate si spatele mai plat sau chesti de genul, pragurile oricum se potrivesc mai bine de la alt kit .... si chetii de genul asta, dar asta este doar parerea mea poate ! Si sa revenim la ce v-am promis ca va prezint pe ziua asta ptr ca poate nu va place vorba :) 


E46 330Ci Wide body By Autoworks


                                   


Un M3 cromat in rusia , superb dupa parerea mea AICI .





Un E36 complet kit tuning !


                                         





Un Z4 ... sincer nu are nimic special da imi place tuning-ul de pe "2 roti" :)




Si cireasa de pe tort 3-arul coupe !




3 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. M3-ul din Russia e genial..n-are cum sa nu-ti fure ochii asa ceva:)) pun pariu ca era si anti-glont :P

    Razvan,
    Intercarro Brasov

    RăspundețiȘtergere