vineri, 5 decembrie 2008

Taxa auto !

Am vrut sa incep sa va prezint astazi noul Porche si singurul cu 4 usi "Panamera Gran Turismo" dar acest lucru il voi face maine sau poimaine depinde de ora la care ies maine da la lucru :) Am zis sa discutam despre taxa auto care pe mine Tariceanu inainte sa se tireze din mandatul asta vrea sa o mareasca din nou la masinile second hand ... eu zic ca aceasta taxa ne-a aruncato la marire pe gat dar nu gandindu-se la romanul care deabia strange un ban in ziua de azi ca sa o duca o viata "modesta" s-a gandit bine inteles la veniturile lui din firma de reprezentanta auto pe care o are ... nu mai stiu la ce marca de masini dar stiu 100% ca are una... si sincer parerea mea este ca sa gandit inainte sa iasa din functie de ce nu ar face un lucru bun ptr el ?! Da-i draq pe romani se descurca ei cumva , ne bag taxa zicand ca el se gandeste la poloare, ce vrajeala are in el, o face doar ca sa mareasca taxa pentru ca marind taxa la masinile second hand vor ajunge preturile lor la acelasi pret cu altele noi si o sa preferam sa luam una noua , dar nu o sa avem bani pentru ea ! Se adevereste spusele unora ca in Romania traim in minciuna !

Pe langa ca o mareste o si tripleaza ! Pai in loc de aprox 580 EU pentru o masina cu vechime cuprinsa intre 12-13 ani vom plati la noua taxa care vor ei sa o aplice 1700 EU , este strigator la cer si nu stiu cum dar toti romanii ar trebui sa facem ceva sa impiedicam treaba asta nu numa Uniunea Europeana care din cate stiu nici ea nu prea este deacord cu "Taxa Tariceanu" , cred ca asha cred ca ar fi denumita mai bine ... cum era inainte Taxa Basescu acuma ne arde Tariceanu cu taxa ... si pe langa toata treaba asta sa fim realisti daa ne-am permite masini noi nu ni le-am lua ? Care roman este prost sa isi ia o masina vechie de 20 de ani daca are bani de una noua cu aceleasi dotari pe ea ca si cea de 20 de ani , eu cred ca nici unul ! Excludem aicea pe cei incepatori care isi iau de obicei o masina veche pe care sa invete ! Ma refer aicea la restul care chiar vor sa isi cumpere o masina pe termen lung . Eu cred ca se poate face o petitie sau cum i se spune in care se aduna o gramada de semnaturi de la romani si sa se duca la Bruxelles unde sa fie analizata . Daca nu ma insel acest lucru a fost facut si de Realitatea TV acuma ceva timp si cu ajutorul lor sa scazut taxa , dar trebuie facuta o chestie mult mai bine organizata si cu mult mai multa publicitate ca sa stie tot omul si sa semneze petitia , nu cred ca din 22-24 de mil de oamani cat are tara asta nu vor fi deacord cel putin jumatate ! Daca nu erau deacord nu mergeau asa bine vanzarile de autoturisme second hand .

Sa speram ca daca nu reusim o campanie contra taxei nu se va vota in parlament in 15 Decembrie marirea taxei , dar eu sper ca poate impreuna cu o televiziune sau o firma de publicitate sau cu cineva binevoitor care ne poate ajuta vom reusi sa anulam legea pe care vor sa o voteze pentru triplarea taxei auto !

Hai sa facem ceva in ajutorul nostru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu