joi, 13 noiembrie 2008

Cum mi-as aranja masina !



Cam asa m-am gandit eu ca ar fi frumos sa arate masina pe interior dar cu cateva modificari minore , o piele alba in loc de cea rosie si in usa macar niste boxe de 120 sa dea mai bine sunetul in tine pe sosea ! Insa pe exterior as prefera sa arate ca poza de jos dar si aicea as avea ceva de adaugat ... culoarea pe mine nu ma prea incanta mi-ar placea mai mult un albastru inchis sa para mai gangsta si sa nu iasa chiar asa in evidenta sa fi un pic mai suptil la culoare cum era Dl. AlCapone in Corvette frumos atragea putin atentia in masina sa dar nici prea mult :) dar culmea culmilor ar trebui sa mai ai si carte de vizita sa scrie pe ea "Agent imobiliar" :))) l-ai imita prea mult atuncea , dar in rest arata superb as putea zice ca aia in melodia aia "Imi place la tine tot" :))) Ce zicetzi rumos ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu