Sa revenim la noul audi mie mi se pare mult mai fain decat vechiul cel putin linile exterioare ii dau un aspect mult mai sport ci mai calumea decat inaintr rotunjite ! Si cica ajunge la 100 km/h in 4,93 secunde mai fain nu ?:)
Porsche România, importatorul mărcii Audi pe plan local a lansat, joi, varianta restilizată (facelift) a limuzinei A6, disponibilă în versiunile de caroserie sedan şi break, cu patru variante de motorizare pe benzină şi trei diesel, la preţuri cu TVA cuprinse între 35.700 şi 67.788 euro.
Primul motor poate avea doar tracţiune pe roţile din faţă, în timp ce propulsorul de 2,8 litri poate avea fie tracţiune pe roţile din faţă, fie 4x4, iar ultimele două motoare pe benzină pot fi cuplate exclusiv la un sistem de tracţiune 4x4.
Propulsoarele diesel, disponibile de asemenea pentru cele două tipuri de caroserie, de 2, 2,7 şi 3 litri au puteri de 136, 190, respectiv 240 CP.
Motorul diesel de bază (de doi litri) este disponibil exclusiv cu tracţiune faţă, cel de 2,7 litri poate avea fie tracţiune faţă, fie 4x4, iar cel mai puternic propulsor are exclusiv tracţiune 4x4.
În afară de motorul de 4,2 litri pe benzină, care este conform cu normele Euro 4, toate celelalte motorizări corespund standardelor Euro 5, care urmează să fie obligatorii pentru toţi producătorii auto din septembrie 2009.
Această motorizare este scutită de taxa de înmatriculare, care a intrat în vigoare în iulie 2008.
În funcţie de motorizare, Audi A6 facelift poate fi echipat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, cu una automată cu şapte trepte (care are şi mod manual), precum şi cu o altă cutie de viteze automată (Tiptronic), cea mai performantă a grupului Volkswagen, cu şase rapoarte de viteză. Aceasta din urmă oferă posibilitatea schimbării treptelor de viteză de la nişte padele de comandă aflate pe volan.
Super TARE
Cateva poze cu noul A6 :
E tare. Imi place mult mai mult ca vechiul model, clar.
RăspundețiȘtergere